Olisi myös mukava lause voit käyttää laitetta, joka tarkistaa pinnoite kattavuus tuotteen autoista kaveri. Jotain, joka lähettää ulos simuloidulla Lazer lähde ja ottaa käsittelyyn paluu signaali pois auton nähdä, jos pinnoite on riittävä.
Olen kotoisin pitkän linjan keksijät kaveri. Glad voin jakaa nämä ajatukset teidän kanssanne.

Säilytä nämä ajatukset täysin ilmaiseksi. Olen aina kunnioittanut tuotteen ja RD arvosteluja.
Yksi yritys en koskaan koskaan jakaa ajatuksen taas on Whistler. En usko, Michael B oli mukana lainkaan joten en syyttää häntä.
Olen lähettänyt Whistler yritykselle idea piristymisen RDD n avulla saman paikallisen oskillaattori merkki siitä, että RDD n riippuu piristyvän tutka-ilmaisimet. Tietämättä mitään tai kaksi perustavaa elektroniikka se oli itsestään selvää, että minulle RDD n lähetti juuri sama signaali ne on rakennettu havaitsemiseksi. Samaan aikaan kaikki tutkanpaljastinrikkomus yritykset olivat täysin ihan änkkänä yrittää selvittää keinoja torjua uhka. Kaikki olivat yrittää vähentää tai poistaa gradu LO päästöjä. Ei ole olleet onnistuneita. Ei ollut aavistustakaan, mitä tehdä!
No Lähetin minun ajatus Whistler pyytää ainoastaan, että Whistler lähettää minulle yksi uuden RD yksikön kanssa tätä toimintoa, jos he päättivät käyttää ajatus. Ei suuri pyyntö voisi ajatella.
Koskaan kuullut mitään niistä uudelleen. Ei mitään. Ei edes polite hylkäämistä kirjeen. Olen ottanut ne vain pois handily hylkäsi ajatuksen. Sitten noin kuusi tai kahdeksan kuukautta myöhemmin näen, että RD yritys on tullut ulos, jossa on "alkuperäinen" uusi kellotus laitteen niiden ilmaisimet, että poimii sen VG-2 ja sitten sulkee ilmaisimeen alas yhden minuutin ajan!
Arvaa kuka yhtiö oli ... WHISTLER!

Vielä oman detektorin ....