View Single Post
Vanha 2007-07-20
Nopeusrajoitusmerkki Hunter's Avatar
Nopeusrajoitusmerkki metsästäjä Speed Trap Hunter on offline-tilassa
Administrator
Speed Trap Hunter on poistanut maine
Oletus

thestaton,

En ollut edes tietoinen, että "kaava" tai yleiset suuntaviivat olemassa, mutta nyt kun mainitsitte, se vaikuttaa hyvin looginen: yksi toinen keltaista kohti joka 10mph on nopeusrajoitus. Ehkä ne pitäisi lisätä yksi sekunti ja puoli otetaan huomioon vuodelta hieman. Esimerkiksi, joilla on keltainen tai vihreä siirtyminen on 50mph nopeus-alueella kestää vähintään 6,5 sekunnin ajaksi.

Jos vähentää onnettomuuksien määrää kuin RLR on ilmoittanut, voi yksinkertaisesti tehdä uudelleen ajoitus on redlight [tai jopa joukon ne tasoittaa virtaamien liikenteen] minun on lähdettävä samalla kaikkein sovelletaan kunkin vaiheen tai vaiheen siirtyminen näiden kuin punainen vastustamiseksi vihreä.

Koska oma kokemus Delaware kanssa, että T-Bone onnettomuus sinua todistamaan, logiikka vain sanelee, että laajentamalla että siirtyminen aikaa, se mennä pitkä matka todellisuudessa vähentää tällaisia yhteentörmäyksiä sekä todellisuudessa turvallisuuden parantamiseksi näistä risteyksiä sekä ajoneuvojen ja jalankulkijoiden kannalta.

Luulen, että useimmat turvallisia risteyksiä [vaaditaan vähiten täytäntöönpanoa miehitetty tai automaattiset] olisi aina kun kaikkiin suuntiin on esitetty laajennetun punainen valo (ei liikennettä on menossa johonkin suuntaan) on hienovarainen verran aikaa sen jälkeen, kun jokin keltainen -to-punainen vaiheeseen siirtyminen.

Tämä ehdotettu ratkaisu vaikuttaa hyvin yksinkertainen, todellakin, eikä se vaadi suuria investointeja koneisiin ja atk-järjestelmien luominen, jotka uhkaavat yksilön vapauksien tuottamalla syyttivät todistajia, jotka eivät ole lihaa ja verta.

Hyvä ystäväni, joka liittyy meidän teollisuus, ehdotti [vastauksena the Veil Guy: n viime blogimerkinnän siitä, että meidän on väärin syyttää kone], että oikeusvaltio-on kääntynyt näihin liittyvien automaattisten valvontajärjestelmien. Näissä tapauksissa, joissa kone on syyttänyt todistaja, sinun oletetaan syyllinen on infraction [ "rikos"], vaikka et ole itse ajoneuvon kuljettaminen, kun väitetystä rikkomuksesta.

Näissä tapauksissa taakka on syytetty todistamaan hänen syyttömyyttään, eikä syyte (kone!) Todistaa hänen syyllisyyttään.

Tämä on hyvin selvästi perustuslain vastainen prosessi. Ystävämme koko lampi minun on mahdollista saada pois tällaisen lainsäädännön täytäntöönpanoa käytäntöjä, mutta maa, joka perustuu vapauteen tyranniasta, en näe, miten tämä yritti kumouksellinen meidän perustettu oikeudellinen prosessi voi tarkoittaa mitä tahansa tiettynä ajanjaksona.

[Coming] joltakin, joka haluaa ajaa / liikkua nopeasti, vaan meidän on hidasta, vähän, askel takaisin ja uudelleen arvioida, millaisen yhteiskunnan haluamme luoda itsellemme - yksi valvoo koneen tai hyvää tahtoa ihmiskunnalle.

Olen oppia itsestään selvää elämässäni: joskus, liikkuvat hitaasti liikkuu nopeasti.

On parempi [ja yksinkertaisempi] tavalla ... Ja ilmaus tämän tyytymättömyys on käyttää myös äänioikeus kannattajat tällaisia järjestelmiä Out of office olipa se sitten paikallisella, valtion tai liittovaltion tasolla.

Se tapahtui vuonna 1994 [Yhdysvaltojen kongressin kanssa], kun toinen muutos tuli piiritetty, se voi toki tapahtua uudelleen, jos ja kun sen aika tulee.

Pyydän anteeksi, jos en saa hieman liian filosofinen tästä, mutta mielestäni emme vain esimakua on kauaskantoisia vaikutuksia ja seurauksia vilpillisestä-ohjattu käyttöönotto automaattisen / kone perustuvat järjestelmät toimimaan poliisin miehet ja nainen - valvoa, että lakeja - ja perversio tai estää meidän yhteiskuntamme "aika-todistettu ja vahvistettu oikeus-järjestelmiä, jotta nämä [uusi-fangled] järjestelmiä kukoistaa.

Uskon, että meidän tarvitsee löytää parempi ja terve tasapaino.

STH