View Single Post
Vanha 2007-07-20
Red Light Ray
Oletus

Quote:
Alunperin Posted by thestaton Näytä Post
kiitos näistä tiedoista. kun muutin pois Dover, DE kameroiden oli ollut noin vuosi, ja tiedän muutamia ystäviä, jotka oli hankittu lippuja. Olen aina kuullut valo on tarkoitus pysyä keltaista 1 toinen perustuu asettaa speedlimit. Joten jos se on 35MPH alueella keltainen pitäisi pysyä 3,5 sekuntia jne. jne.

Mitä huomannut sen jälkeen, kun kamerat nousi Doverin on keltainen valo, jossa lyhennettiin niin paljon kuin 2 sekuntia.

I'll koskaan unohtaa tämän, olin asettaminen TGI perjantaisin ottaa olutta ja rentouttava, kun kuulin kauhean, selkärangan jäähdytys melua. Menin ulos puolella nähdä, mitä oli tapahtunut, ja varmasti tarpeeksi joku olisi juoksi sen redlight yhdellä näistä uusista kameroista ja T-Luuttomiksi helvettiä ulos toinen autoilija. Muistan Watch kunnioitusta, kuinka paha se oli, ja virkailijat tuli selväksi meitä pois muistan kertoa hänelle "No atleast sait kuvan" ...

Olen henkilökohtaisesti nähdä monin paikoin kuten missä tyttöystäväni asuu ForrestHill, MD perustamalla redlight kamerat, mutta ne ovat sparraus ei kustannuksella ja he ovat, jotta ne voivat seurata nopeutesi. Mielestäni tämä on alas mäkeä dia, koska milloin tahansa, he voivat vain päälle nopeuden seuranta.

Olen iloinen olen siirtynyt takaisin KY, uskon helvettiin tulee jäädyttää ennen kuin näemme tällainen automaatio täällä.
Olen huomannut jotain muuta. Kun tein nopeus tutkimusten tekemistä risteyksiä, joiden eniten onnettomuuksia Phoenix ( "Red Light-Juoksu Capital of Kansakunnan varten 16th suoraan vuodessa - ja ylpeä siitä") Olen huomannut, että ne keltainen kesto ehdoton lyhimmän kuin laki sallii. 40 mph risteykset olivat kaikki 3,89 sekuntia. Ongelmana on se, kun tein nopeus tutkimus, että 85-persentiilin nopeuksilla keskimäärin 47-48 km / h samaan risteyksiä. Bottom line: joka otetaan huomioon 20 Tarkistin oli vähintään 1,2 sekuntia liian lyhyt - vaikka määritetty pienin sallittu. Yksi risteys - suuret yhdessä kuusi ajokaistaa itä-länsi on jyrkkä dowhill luokka ja hidas-nopeus, kaksi-kaistainen puolella katuristeyksien se oli keltainen asetettu 2,5 sekuntia. Mutta liikenne oli puhaltaa viime alamäkeen klo 57 mph. Keltainen olisi olet ollut enemmän kuin 6 sekuntia minimiin.

Phoenix liikenteen insinöörit luonut ongelman asennettu kameroita sen ratkaisemiseksi ja päätyi kanssa kirjaa rikkomusten määrä ja vielä enemmän onnettomuuksia. Sitten ne ruikuttaa siitä, mitä kaikkea laiton bordellialue Juokse.