boomerman,
Tämä on jälleen täydellinen esimerkki nykyisen lyhyen comings automaattisen valokuva täytäntöönpanoa, on kumouksellinen, että perustuslailliset oikeudet. Missä on
DIS kannustaa kaikessa tässä?
Getting ilmoituksen postin kanssa kuva on ajoneuvo, jossa ei voinut edes olla nähty (kuten se oli tumma) vain taka-levy oli nähtävissä viikkoa ja viikon kuluttua
väitetystä rikkomuksesta on tapahtunut.
Muistatteko, mitä olit tekemässä neljä viikkoa sitten ajoneuvon yksi erityisesti iltapäivällä?
Minun ikä, olen onnekas jos muistan mitä tein tänä aamuna, puhumattakaan neljä viikkoa sitten.
Entä vääriä syytöksiä siitä yhtiöiden joka joista minulla ei ole mitään valvontaa tai sanoa yli ja edistää koko yhteiskunnan suuri "turn-in" heidän
maanmiehensä, tai muuten.
Ehkä siellä on tilaa automaattisen valokuva täytäntöönpanosta korkean teknologian yhteiskuntaan, mutta hyvänen aika sentään, ei sen kustannuksella, että yhteiskunnan vakiintuneet oikeudellista suojaa sen yksittäisille kansalaisille.
Threating minun ajokortti kohtia oli hieman
yli alkuun.
Rikkominen on vain $ 2: n alkuperäisen veronsa ja ei edes sisältyy rangaistus maksu.
$ 2 vaivainen dollaria vastaan 3 pistettä minun lisenssi (for a loukkaus, että minulla ei ole tehnyt).
Nykyään se on $ 2, huomenna, kuka tietää mitä.
Nyt olen valmis määrätä, ettei bonafide tapauksessa voidaan tehdä soveltaminen
Photo täytäntöönpano tietyissä olosuhteissa, mutta ei
sen nykyisessä
automaattisesti. Tiedätkö mitä? Aion taistella tikkari
periaatteessa, koska jos saan sen dia edes tämä pieni määrä, olen, itse asiassa luopuvan minun kansalaisvapauksia ja minun pyhä perustuslaillinen oikeus saada asianmukaista oikeudenkäyntiä edes jotakin "vähäpätöinen", joka saa minut alas erittäin liukas rinne, todellakin.
Näitä
vääryyksiä ei saa seisoa!

Tässä on viime henkilökohtaisen historian oppitunti:
- Kone on väärä todistaja minua vastaan
- Photo täytäntöönpanosta
- Red Light Kamerat
Ääneni ei pidä heittää pois, että mystistä asiakirja, Yhdysvaltain perustuslaki, ainakin, ei ihan vielä. 
En voi auttaa, mutta kuulen
pyörtyä kaiku ja Edmund Burke:
"Kaikki tämä on välttämätöntä, että riemuvoitto pahan on se, että hyvät miehet eivät tee mitään." Niin, ja tässä toisessa letkauttaa:
Let's ei ota lainvalvontaviranomainen ulos lainvalvonta. Veil Guy: 29 tammikuu 08
Veil Guy

PS: Tällä välin ainakin meillä on vapauden (useimmissa tapauksissa) suojella itseämme vaihtoehtoisia ratkaisuja
(vastatoimet) ja järjestö kiinnostunut taistelevat ja säilytämme oman
vapauden, National
Autoilijat ry. Oletko jäsen, vielä?
© 2008