Thread: Bel RX-65
View Single Post
Vanha 2008-01-27
stalkervision stalkervision on offline-tilassa
Jäsen
stalkervision, on erotettava tie
Oletus

steagall1000
Quote:
hich osa haluat ensin? Miten V1 on pois suoritetaan Beltronics vuodesta, tai miten V1: n ohjelmisto on hallinnut Bel's top of the line tutka ilmaisimet 4 poissa 5 testaus Web-sivustot mukaan lukien speedzones-, auto ja kuljettaja, radarone-motortrend Pitäisikö minun pitää mennä.
SV / yleistykset kuten tavallista. The v1 todellakin hallitsevat tutkanpaljastinrikkomus testit on pari ensimmäistä vuotta, mutta se johtaa on livahtanut olemattomuus lisää sitten muutaman vuoden ajan fanboy.

steagall /
Quote:
Vain koska olet riepotella tutka-ilmaisimet, kertoo minulle mitään. Oletan teidän mielestänne omalla a insinööri nyt oikeassa.
sv / I rakentaa elektronisia piirejä minun vapaa-aikanaan. The Bell on hyvin korkealaatuinen pinta-asennettava tekniikka koko sen detektori linjaa. He onnistuvat paketin tätä tekniikkaa ilmaisimet puoli koko V1.

Stegall /
Quote:
Ensinnäkin en ole "fanboy"
Sv / Sinun varma puhua kuin yksi toistaa Valentine's mainonta rivejä. Tämä on aina ensimmäinen suora kylkiäinen, joka V1 zoombie / fanboy ..

stegall /
Quote:
toinen sinun on opittava kuinka käsitellä ihmisiä, kun puhutaan ..
SV / Miksi osoittaa asianmukainen ero sinun rajoitettu rd tietoa? Sinun täytyy olla sellainen fanboy ..

stegall /
Quote:
Kolmas Jos et pysty seisomaan siihen, että V1: n lähes kaikissa tutkanpaljastinrikkomus testaus foorumi / kolmannen osapuolen suorittama arviointi on potkaise Beltronics maalialue, hyvin liian huono.
SV / jälleen paikkansa fanboy luonnetta kasvatetaan se on rumaa päätään. Tämä on juuri totuuden ja te tiedätte sen. Uskon, että sinun täytyy oppia käsittelemään ihmisiä, kun puhut.

STEGAL /
Quote:
Satun tietämään, että muovi ei pidä vastaan lämpöä kuten magnesium tekee.

SV / Näyttää siltä, että ei ole auttanut v1 koska Craig Peterson osoittautunut, että lämpö ei v1 jossa kelloa olisi nollata sen itse, kun se on jäähtynyt oma uudelleen ja toimi normaalisti.

STEGAL /
Quote:
Tiedän myös, että Mike ihastus oli "mielessä" takana saattajan / passin takaisin seuraavana päivänä ja haarainen pois tehdä tutkanpaljastinrikkomus, joka päihittää sekä Bel-ja saattajan suorituskykyä.
SV / Uskon, että tämä johtui hänen tunnettua myrkyllistä sitten mitään muuta. Ihmiset halusivat hänet pois. Et tiedän, että hän Ei "T suunnitella V1 te ette? Kaksi hänen päänsä insinöörit ovat resposnsible, että vielä hän ottaa koko luottokannasta suunnittelua varten. Lisäksi hän ei ollut ensimmäinen, joka käyttää kahta käyttää kahta antennia löytää tutkien suuntaan vaikka hän väittää sen olevan. Hän swiped että idea ja patentti sen omalla nimellään on kaikki ...

STEGAL /
Quote:
Bel eikä kauttakulun, jotka ovat nyt samassa yrityksessä, minun mielestäni ovat jopa lähellä V1.
Sv / puhunut kuin todellinen fanboy / zoombie

stegil /
Quote:
On ollut muutama testi viime aikoina osoittavat, että Bel / saattajat voivat pysyä Head to Head kanssa V1 vuonna Ka-ja K-toimintaan.

SV / todella on enemmän sitten muutama testi, jossa v1 päästä lujasti lyöty monissa bändejä ..

Stegil /
Quote:
katsoa, kuinka kauan se kesti ne. Vuodesta 1992 V1 on todellakin ollut parempi tutkanpaljastinrikkomus kokonaisuudessaan.
SV / Kaiken? yleinen mitä? Tämä on vain yleistykset tarkoitan ...

Stegi /
Quote:
Monet eri mieltä, ja thats hieno .. Mutta kun riippumaton testaajille kaikki näytä V1 piristymisen nopeampi ja parempi valikoima, puhumattakaan sen ainoa tutkanpaljastinrikkomus on totta, edessä / takana antenni (ikkuna asennettu että on). Sitten jos on Bel-ja saattajan?? Jälleen Pidän sekä tutka-ilmaisimet. Oma V1 on pois tehdään joka Bel olen omistuksessa. Thats miksi ajaa Best eikä mitään Vähemmän ..

SV / monet riippumattomat kokeet eivät näytä v1 on ylivoimainen millään tavalla uudemman ilmaisimet. Itse asiassa Bells ja saattajan ilmaisimet otteluun tai lyödä se nyt ...

Steigal, olen iloinen, että unelma mitään, mutta v1. Useimmat fanboys tehdä. Se ei todellakaan ole sinun syysi, joten ei pitäisi syyttää sinun kaveri.

Kun olet tuotteen kehittäjä väittäen hänen tuote on "uskonto" ja aivot pesu ihmisten mielissä ostamaan hänen roskaa voin oikeastaan syyttää sinua?

Se varmasti ei ole, koska tuotteen, koska ihmiset voivat ja eivät saaneet lippuja kanssa v1 koko ajan myös silloin, kun poliisi tutka-ja Lazer toimii normaalisti ilman metkut mukana. Olen huomannut omasta experiances ja monet muut virat, että monet v1: n on todella huono paha tapa "menee ulos virittää", ja ne on lähetetty takaisin tehdas on Retuning. Eivätkö he varoittaa sinua tästä? Ei, ensimmäinen varoitus kun poliisimies auto vetää teidät! Oma Bell edelleen toimii kuin viehätys ja olen koskaan tarvitaan lähettää sen takaisin tehdas on Retuning ... koskaan.

Olen aina rakastunut virat ..

"WTF minä tehdä väärin, olin käyttäen v1!"

Nyt aion antaa sinulle kaveri. Minulla on ollut samanlaisia keskusteluja joka V1 Zoombie siellä ..

"Se on uskonto .. se ei vain beap ... se on nuolia ... Yada .. Yada .. Yada ..."