Quote:
Alunperin Posted by steagall1000 stalkervision,
Olet aina tervetullut sinua, muista, tästä sivustosta ei ole bashing muita ihmisiä, heidän testaus strategioita tai tuotteita. Jos et pidä Kaverit on lidar thats fine. Mutta älä bash tällä sivustolla ok. Me olemme kaikki samalla puolella tästä. Olen iloinen, että perfer ja Bel yli V1. Se on teidän mieltymykset. Olen aivan kuten V1, ja päätät käyttää yli Bel. Meillä kaikilla on oma suosikki tutka havaitsemisessa yksiköt tälle sivustolle. Muista, olemme kaikki samalla sivulla, kun se tulee liian jakamalla kokemuksiamme.
GB |
Sori kaveri, mutta se, joka aloitti bashing muita tuotteita, joilla on vain vähän tai ei lainkaan tietoja, joita ei ole I. IMO: n, olet oppikirja V1 Fanboy. Miten aloittaa yksi viestiisi? "Another V1 voitto" 1) Äänet suoraan kuten sait sen poistamiseksi Valentine tuote-sivuston 2) Te ette ilmeisesti katsoa videon, koska se ei ollut ollenkaan!
Sanoitte Bell tuotteet todennäköisesti kuolevat lämmön altistuminen ja että v1 on parempi heille, koska se on tehty metallista. Väärin. sanoitte Bell rakentaa laatu on selvästi alle Valentine ilmaisimet, joilla oli molemmat ne toisistaan ja tietää jotakin tai liian noin elektroniikka Voin kertoa teille, tämä on toinen väärää mielipidettä.
Sinun pitää käynnissä noin "jokaisella on suosikki tuotteet" kattamaan tämän bashing käyttäytymistä. Koska olen puolustaa soittokello tuotteet, jotka olen omassa vähintään kuusi, jotka kaikki toiminut erittäin hyvin ja on ottanut ne kaikki paitsi yhdellä kertaa tai toisella soitat minulle basher? Nizzan yritämme linkous ja flipping totuus ..
Kun teet yleensä kielteisiä lausuntoja tuote linja yritä varmuuskopioida sen esille joitakin tosiasioita.