Tässä toinen täydellinen esimerkki siitä, että puutteita automaattisen valokuva täytäntöönpanoa, ainakin sen nykyisessä inkarnaatio.
Taas se on tapahtunut minulle, ja tällä kertaa kasvottomat
yhtiö [virheellisesti] huomautti, että syyttävään sormella minun suuntaan.
Useita viikkoja sitten, ennen kuin osallistuu CES 2008, Tein liikematka Floridaan purjehtii yksi tapa itärannikolla, vuokraustoiminta auton
Enterprise yksi tapa vuokraus on [Floridan] länsirannikolla.
Jälkeen noin viikon, olen laskenut ajoneuvon pois paikallisen yritystoiminnan virkaan ennen heidän toimikautensa päättyi klo 6pm.
Kyseisenä aikana, tietokone-järjestelmien itä-rannikolle Enterprise vuokraus virastoa alas niin, että ne eivät voineet välittömästi sulkea pois minun vuokra-sopimus.
Ottaa onnistuneesti laskenut ajoneuvon pois, olen lensi takaisin kotiin [lännestä-rannikolle].
Valitettavasti, yritys ei heti sulkea pois vuokra-sopimuksen ja myöhemmin yrittänyt periä oma luottokortti, joissa on enemmän kuin $ 1600 virheellisiä maksuja.
Jos haluat tehdä asiat vieläkin huonommin, jotkut rysty-head, että toimisto on ilmeisesti päättänyt ajaa vuokra-autolla paikallisesti ja eteni kuljettaa ajoneuvoa olin palannut kautta tietulli-koppi lähestyy Cape Coral ilman heidän veronsa.
Luonnollisesti veronsa viraston snapped kuvan kanssa aikaa leima myöhemmin, että päivä, yhteystiedot omistajalle rekisteröinnistä (tässä tapauksessa Enterprise), joka sitten osoittaa sormellamme kohti itseäni, koska niiden atk-järjestelmä ei ole kunnolla suljettu pois minun vuokraus sopimuksen aikaisemmin kyseisenä päivänä.
Lovely ei ole sitä? Nyt saan uhkaavan kirjeen, Florida viittaa siihen, että lisenssi voidaan tehdä 3-piste liikkuu rikkomisesta ja minulla ei ollut edes alalla tai ajo, kun tämä väitetty infraction tapahtunut.
Nyt on taisteltava
kaksi taisteluissa kerralla yhdessä valtion Floridan ja yksi vuokra-virasto, nimeltään minua nimellä "loukkaamatta" driver.
Missä on määrä käsitellä tässä kaikessa? Miten minun kasvot minun accuser? Yksinkertainen vastaus on ei ole, enkä voi. I'll pitää te lähetetty minun edistystä, mutta tämä automaattinen valokuva täytäntöönpano on todella huono ajatus ja nyt kahdesti vuodessa, olen uhri vääriä kuluja, jotka liittyvät sen käyttöön.
Siellä on muita, jotka myös ovat olleet kostotoimien tämän väärin teknologian soveltamista!
Veil Guy

© 2008