Minulla on ollut ZR3 X50 combo reilusti yli 2 vuotta ja ei ole koskaan ollut huolissaan, eikä se ole ollut mitään ongelmia. Tärkein syy Olen huolissani on kaikki kiistely foorumeissa, videot, testit ja "laserdiodit" vs. "LED" asia.
Arvostan suuresti panos niihin "muihin" tuotteisiin. Minulla ei ole kokemusta tai tietoa tarpeen tehdä koulutettu päätös seuraavaan ostamista.
Koska ensi hankinnan (9500i) olisi ollut 500 dollaria plus postikulut ja tietää itse innokas nopeus harrastajan Löysin on vaikea käyttää tällaista rahaa tietämättä, että olin ostamassa suuri tuote. Niin sillä voit löytää mitään Internetissä olen päättänyt tutkimuksen edelleen ja onneksi löytyi tällä foorumilla.

Yksi asia, en tiedä, on ZR3 on self test aina valtuudet ylös. Nyt jos se todella toimii oikein En ole varma, minulla on vain ollut "palo" kaksi kertaa, että en tiedä. (Molemmat kertaa olen suorittanut hyvin sekava poliisit) Muut jäähtyä asian olen huomannut, on X50 on "itsenäinen cal", jonka olen olettaen tarkoittaa itse kalibrointi. On yksi negatiivinen, että parin viime kuukauden aikana se on ollut "itse CAL" tavallista enemmän ja joka niin usein sanotaan palvelua tarvitaan. (toinen syy, miksi haluan saan 9500i ja lähettää minun X50 korjaus)
Minulla on kaksi autoa, yksi päivittäinen kuljettaja ja minun viikonloppu "urheilu" auto. Viikonlopun auto on se, joka on ZR3 ja olen ollut vaihtamalla X50 edestakaisin. Päivittäinen kuljettaja näki 18000 mailia sen ensimmäinen vuosi vain X50 suojan joten olin hyvin onnekas. Siis ennen kuin onni loppuu Minun täytyy suojella itseäni entisestään.
Kanssa sekä kommenttejasi Mielestäni valinta 9500i + ZR4 + Veil voisi olla voittoisaa yhdistelmää varten päivittäin ja Ill pitää ZR3 + X50 vuonna viikonloppuna auto-ja lisätä joitakin Veil.
Iloinen, minulla ei ole edessä rekisterikilpi joten en usko, että minun on 3M tai Laser kilven nauha oikein?